U okviru školskog partnerstva između Osnovne škole Jurja Dobrile i Volksschule Rötzergasse iz Beča, dobivena su financijska sredstva u programu Erasmus+. Cilj je projekta popularizacija znanosti te povećanje kompetencija korištenja engleskog jezika, budući da je službeni jezik projekta engleski. Projekt podrazumijeva provedbu pokusa tijekom školske 2017./2018. godine na temu zraka, vode, elektriciteta, magnetizma i vatre koje će partnerske škole provoditi unutar svojih izvannastavnih aktivnosti, a planirane su i razmjene učenika ovih dviju škola.
Svi su detalji provedbe projekta dogovoreni na prvom transnacionalnom sastanku kada su rovinjskoj školi u posjet došle tri učiteljice austrijske škole kako bi se pobliže upoznale s hrvatskim projektnim timom, upoznale se s učenicima te prikupile dragocjene podatke o detaljima potrebnim za realizaciju mobilnosti učenika. Reakcije kompletnog projektnog tima bile su i više nego pozitivne te je vrijedno napomenuti kako je ovo partnerstvo realizirano na temelju susreta ravnatelja škole Marina Mihovilovića s glavnom koordinatoricom iz Austrije Elisabeth Köbke na tečaju u Finskoj 2016. godine unutar prvog odobrenog projekta naše škole TEAM UP. Sličnost interesa, prepoznavanje kvalitete rada škola u provedbi europskih projekata, postojanje iskusnog i motiviranog projektnog tima te želja za kreativnošću i poticanju međunarodnog iskustva bile su temelj uključivanja i osmišljavanja zajedničkog projekta na temu znanosti.
![]() |
![]() |
![]() |
U našoj su školi učenici na izvannastavnoj aktivnosti Mali znanstvenici koju vode učiteljica prirode i biologije Iva Dujmović i učitelj geografije Igor Serdar radili pokuse i istraživali svijet oko sebe na temu zraka i vatre, snimali su video materijale te iste postavili na službenu stranicu projekta na TwinSpace platformi, a osmišljen je i službeni logotip projekta koji je bio rezultat brainstorming aktivnosti učenika na temu znanosti te rad u programu Wordart cloud maker. Na sastanku projektnih partnera dogovoreno je također, osim službenih newslettera, međusobna komunikacija učenika putem pisama te video konferencija s ciljem njihovog međusobnog upoznavanja i zbližavanja prije susreta u Beču. Kako bismo učenike što bolje pripremili na mobilnost i upoznali ih s austrijskom kulturom i tradicijom, dogovorena je razmjena tzv. kulturoloških kutija (culture box) u kojima će škole domaćini u mjesecu prije dolaska učenika u njihovu školu poslati prijateljima u drugu zemlju kutiju sa tradicionalnim proizvodima i materijalima neophodnima za što bolje usvajanje znanja o njihovom gradu, tradiciji i kulturi. Našle su tu svoje mjesto austrijske Mozart-kugle, njihovi sportaši, drevni dvorci, ali i naše Bajadere, kravata, hrvatski izumitelji i istarski fuži i još podosta onoga što karakterizira pojedinu državu.
![]() |
![]() |
![]() |
U veljači 2018. godine sedmero učenika petih razreda rovinjske škole zajedno sa svojim voditeljima posjetili su bečku školu te se upoznali s njihovim obrazovnim sustavom, školom, načinom usvajanja znanja, austrijskim običajima i kulturom te su, boraveći u obiteljima, bolje upoznali način života svojih vršnjaka u Beču koji su u lipnju uzvratili posjet školi u Rovinju.
![]() |
![]() |
![]() |
U lipnju iste godine mali Bečani posjetili su rovinjsku školu te smo im priuštili nezaboravan vikend. Osim upoznavanja same škole, učenaj i izvođenja pokusa, imali su priliku posjetiti rovinjski akvarij i Institut Ruđer Bošković, organizirane su radionice o moru na NP Brijuni, posjetili su Jamu Baredine i višnjansku zvjezdarnicu, okupali se na Crvenom otoku, kušali tradicionalnu hranu u Spaciu i upoznali tradicijsu i kulturu našeg grada. Sve o tom tjednu možete pogledati u videu kojeg je pripremila koordinatorica projekta Iva Dujmović.
![]() |
![]() |
![]() |
Sve projektne aktivnosti, kao i newsletteri i evaluacije dostupne su na TwinSpace-u projekta.
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |